NEVJEROVATNO

NS BiH ima najlošiju MARKETING i PRESS službu u Europi

SAVEZU TREBA REORGANIZACIJA

Fudbalska reprezentacija Bosne i Hercegovine sinoć je porazom od Italije završila sa utakmicama za ovu godinu.

Poraz kao poraz od reprezentacije kao što je Italija ne boli, ali svakog navijača je zabolilo šta se sve dešavalo u i oko reprezentacije BiH.

Ostali smo bez plasmana na EURO, ispali smo iz Divizije A Lige nacija, ispali smo u četvrti šešir, imamo najgori plasman na FIFA poretku u posljednjih 10 godina, slast pobjede nismo osjetili godinu dana, a kao šlag na tortu smo doživjeli da selektor Dušan Bajević fizički napadne Zvjezdana Misimovića. Bruka i sramota!

Sve ovo govori da je potreban totalni remont Nogometnog saveza BiH, krenuvši od predsjednika, izvršnog odbora, selektora pa do marketing menadžera, PR menadžera, administrativnih radnika, koji su tu došli preko rodbinskih ili prijateljskih veza.

Nama sada trebaju stručne, mlade i osobe sa vizijom.

Uzmimo za primjer marketing službu Nogometnog saveza BiH od koje ništa konkretno nismo vidjeli u proteklim godinama, osim slikanja storyja direktora, koji je prema našim informacijama samo za vrijeme pandemije korona virusa potrošio preko 3.000 KM na reprezentaciju, odnosno na“čašćenje”.

Sve je to neosnovano, nepotrebno i bacanje novca. Njegovi izvještaji Izvršnom odoboru jedva stanu i na jedan list, što je čist dokaz kako radi marketing služba.

Direktor marketinga trebao bi da donosi milionske sponzore Nogometnom savezu, da Savez, pogotovo reprezentacija ima promociju kakvu zaslužuje, da vidimo neke nove ideje koje se tiču marketinga.

Također, cirkus imamo i s dresovima reprezentacije i crno-bijelim motivima koji nikakve veze s BiH nemaju. Naravno, ni spominjati ne moramo situaciju Ibrahima Šehića u Holandiji, a pogotovo opremanje članova porodica sa opremom od reprezentacije.

Ni PR služba nije ništa bolja. U vrijeme digitalnih medija, pogotovo Instagrama, Nogometni savez BiH nema čak ni zvanični profil na toj društvenoj mreži.

A da ne pričamo u potrebnim brojkama koje bi trebali imati, gdje bi se navijači, mediji, sponzori mogli informisati, promovirati….

Zvaničnu Facebook stranicu Nogometnog saveza prati “nevjerovatnih” 35.326 ljudi, dok npr. Hrvatski noogmetni savez prati 581.000 ljudi. HNS-ov profil na Instagramu prati 466.000 ljudi, a NS BiH nema uopšte zvanični profil.

Brojke govore sve. Savezu treba totalna reorganizacija.

Pored vodećih pozicija, za napredak je potrebno uspostaviti sistem u kojem će administracija raditi svoj posao, a ne svoje radno vrijeme provesti gledajući “Youtube” i listajući društvene mreže.

VEZANE VIJESTI

ŠOKANTNO

'Dešavalo se da smo na ceduljici dobijali spisak igrača iz RS'

FS KANTONA SARAJEVO

Elvedin Begić ide u zaborav: Ovo su njegovi potencijalni nasljednici?

IZVRŠNI ODBOR N/FS BIH

Završena sjednica IO NSBiH: Evo kada dobijamo novog selektora

VLATKO GLAVAŠ

Glavaš: Pola ljudi koji odlučuju u bh. savezu navija za susjede

VIŠE IZ KATEGORIJE

ANKETA NA INSTAGRAMU

NAVIJAČI REKLI SVOJE: Želimo Barbareza na čelu reprezentacije!...

DUŠANOV NASLJEDNIK

DO SADA NEVIĐENO: Evo šta će imati novi selektor Zmajeva...

INSTAGRAM ANKETA

Navijači BiH ne žele utakmice reprezentacije u Banjaluci?...

SCHALKE 04

ŠOK IZ NJEMAČKE: Schalke 04 raskida ugovor sa Ibiševićem!...

BHFudbal.ba i naši partneri upotrebljavamo neosjetljive podatke poput kolačića ili identifikatora uređaja u svrhe kao što su prikazivanje prilagođenih oglasa, mjerenje prometa i odabira naših posjetitelja te prilagođavanje sadržaja vama. Kliknite na akciju "Prihvati i zatvori" kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno Vama. Nastavkom upotrebe ovih stranica i klikom na dugme "Prihvatam" pristajete na pohranu i pristup kolačićima.

Prihvati i zatvori